Penzic.eu

Ilustracija

Disanje je tjelesna funkcija s kojom se rađamo. To je proces kojim opskrbljujemo krv kisikom. Danas većina ljudi diše plitko, a da toga nije ni svjesna. Razlozi su mnogobrojni, od tjeskobe, napadaja panike, nemogućnosti opuštanja, stalne ili pretjerane zabrinutost. Život započinjemo udahom i završavamo izdahom. Unatoč toj činjenici često zaboravljamo koliko disanje zaista utječe na kvalitetu našeg života.

Kako bi se opustili i oslobodili stresa isprobajte ovu jednostavnu vježbu disanja koja se izvodi u sjedećem ili ležećem položaju. Tijelo opustite i koristite cijeli respiratorni kapacitet. Dišite iz trbuha i koristite srednji i gornji dio pluća.

Desnu ruku možete položiti na trbuh, a lijevu stavite na grudni koš. Pokušajte osjetiti trbuh kako se opušta. Dišite mirno i polako, svjesni zraka koji ulazi u vaše tijelo i izlazi iz njega. Ovakvim disanjem opustiti će te cijelo tijelo i podsjetiti se kako se diše punim plućima. Vježbe disanja mogu se kombinirati s vježbama joge, koje se idealno nadopunjuju. Ne zaboravimo da je pravilno disanje prirodan, besplatan i jednostavan način koji vodi prema boljem i kvalitetnijem življenju.